WeLcOmE tO

WeLcOmE tO

Wednesday, February 3, 2010

Nak Saya Bantu Ringankan Beban...???

Dear my Valued Visitors & Customer....


Mesti ramai yang bila melihat harga2 dalam blog saya ni terus x jadi nk beli...actually, harga mmg da special sgt da ni, tapiii............

kalau anda smua rse trbeban dari segi kewangan, kami amat berbesar hati membantu anda...

caranye, kalau anda mahu membuat belian dengan 2/3/4 kali pembayaran, kami akan meringankan beban anda....boleh...? sape cakap tak boleh....kami paham masalah anda...

tetapi, anda di minta membayar deposit dulu, sebagai jaminan kepada kami supaya kami tidak la mengharapkan pada pembeli yang tak pasti...kejujuran anda amat kami hargai...dan barang yang anda order tu, akan saya pos setelah selesai kesemua bayaran anda....ok??

untuk sebarang pertanyaan, anda boleh la email/kol/sms/ym saya anytime je....saya suka membantu anda, anda juga membantu saya kan???

Pape soalan, cari la saya....hehehe..

Heppy viewing & shopping...

No comments:

Post a Comment