WeLcOmE tO

WeLcOmE tO

Thursday, February 18, 2010

Kutu CD ADWA SHOPPE

Hi all...

ok, msti anda tertanye2 jenis-jenis Cloth Diapers yang termasuk di dalam Pakej Kutu CD kami. Terdapat 5 jenis CD yang kami akan beri kepada anda sekiranya anda menyertai Pakej Kutu kami iaitu :

1. CD COOLABABY AIO
( all in one, insert dijahit sekali)
2. CD COOLABABY POKET - BUTTON
3. CD COOLABABY POKET - VELCRO
4. CD RAINBOW
5. CD BBLAND PRINTED

Semuanya pada harga yang sama, sebulan RM 55.00 selama 3 bulan....anda akan dapat 6 CD beserta 12 insert...harga adalah termasuk kos penghantaran...

Jadi, sekarang semuanya terpulang kepada anda untuk memilih yang mana satu pilihan anda..anda cuma perlu mendaftar untuk menyertai Kutu kami, anda pilih kumpulan dan giliran anda, anda akan dapat CD anda apabila tiba masanya nanti...

Nak hadiah??? Betol, kami akan berikan anda hadiah iaitu CD Stacker...ape tu?? CD Stacker ni, merupakan tempat anda menyimpan CD2 kepunyaan si kecil anda dengan selamat dan di jamin bersih serta menarik....boleh di gantung dimana sahaja...

tetapi, untuk memiliki CD Stacker ni, anda mestila sertai 2 kepala, maknanye ade perlu bayar RM 55x2=RM 110.00, anda dapat 12 CD beserta 24 inserts & 1 CD Stacker....cuma, CD stacker tu akan kami hantar kepada anda selepas anda selesai membayar untuk giliran kutu ke 2 anda...

baiklah, sekiranya anda ade pelbagai persoalan, anda cume perlu email saya, atau call/sms saya...saya sudi menjawab semua soalan anda...

Jom sertai kami, anda akan dapat berjimat berterusan....saya juga ibu yang menggunakan CD untuk si kecil saya...memang menjimatkan dan berbaloi2....boleh saya pakaikan untuk anak ke dua saya yang akan lahir tak lama lagi..sungguh jimat bukan???

No comments:

Post a Comment